Tuesday, 29 September 2009

Bine te-am regasit...
Ce-mi macina nervii precum cafeaua?
Sper sa nu fii tu.
Σας ξέρω καλά.
είστε ένα μέρος μου.
Ξέρω καλύτερα από ό, τι εγώ γνωρίζω.
Σας γνωρίζω καλύτερα,
καλύτερα από τον καθένα.
Ξέρω καλύτερα από ό, τι εγώ γνωρίζω.

Είστε ένα μέρος μου.

Είστε μόνο ένα μέρος μου,
Είστε μόνο ένα μέρος μου,
Είστε μόνο ένα μέρος μου,
Είστε μόνο ένα μέρος μου.

Give it up

Δεν μιλάτε.
Δεν κρίνουμε.
Δεν μπορείτε να φύγετε.
Δεν μπορείτε να με βλάψουν.
Είστε εδώ μόνο για μένα να χρησιμοποιήσετε.

Σας ξέρω καλά.
είστε ένα μέρος μου.
Ξέρω καλύτερα από ό, τι εγώ γνωρίζω.
Σας γνωρίζω καλύτερα,
καλύτερα από τον καθένα.
Ξέρω καλύτερα από ό, τι εγώ γνωρίζω.

Σας ξέρω καλά,
καλύτερα από ό, τι θα πίστευε κανείς.
Ξέρω καλύτερα από ό, τι εγώ γνωρίζω.

Σας ξέρω καλά.
είστε ένα μέρος μου.
Σας γνωρίζω καλύτερα,
καλύτερα από τον καθένα.
Σας ξέρω καλά,
είστε ένα μέρος μου.
Σας γνωρίζω καλύτερα,
καλύτερα από ό, τι θα πίστευε κανείς.

Είναι ώρα για σας
να κάνει μια θυσία.
Ήρθε η ώρα να πεθάνει λίγο.
Give it up.

Σας γνωρίζω καλύτερα,
καλύτερα από τον καθένα.
Ξέρω καλύτερα από ό, τι εγώ γνωρίζω.

Ένα μέρος μου.
Σας ξέρω καλά.
είστε ένα μέρος μου.
Ξέρω καλύτερα από ό, τι εγώ γνωρίζω.
Σας γνωρίζω καλύτερα,
καλύτερα από τον καθένα.
Ξέρω καλύτερα από ό, τι εγώ γνωρίζω.

Είστε ένα μέρος μου.

Είστε μόνο ένα μέρος μου,
Είστε μόνο ένα μέρος μου,
Είστε μόνο ένα μέρος μου,
Είστε μόνο ένα μέρος μου.

Give it up

Δεν μιλάτε.
Δεν κρίνουμε.
Δεν μπορείτε να φύγετε.
Δεν μπορείτε να με βλάψουν.
Είστε εδώ μόνο για μένα να χρησιμοποιήσετε.

Σας ξέρω καλά.
είστε ένα μέρος μου.
Ξέρω καλύτερα από ό, τι εγώ γνωρίζω.
Σας γνωρίζω καλύτερα,
καλύτερα από τον καθένα.
Ξέρω καλύτερα από ό, τι εγώ γνωρίζω.

Σας ξέρω καλά,
καλύτερα από ό, τι θα πίστευε κανείς.
Ξέρω καλύτερα από ό, τι εγώ γνωρίζω.

Σας ξέρω καλά.
είστε ένα μέρος μου.
Σας γνωρίζω καλύτερα,
καλύτερα από τον καθένα.
Σας ξέρω καλά,
είστε ένα μέρος μου.
Σας γνωρίζω καλύτερα,
καλύτερα από ό, τι θα πίστευε κανείς.

Είναι ώρα για σας
να κάνει μια θυσία.
Ήρθε η ώρα να πεθάνει λίγο.
Give it up.

Σας γνωρίζω καλύτερα,
καλύτερα από τον καθένα.
Ξέρω καλύτερα από ό, τι εγώ γνωρίζω.

Ένα μέρος μου.

Monday, 28 September 2009

Nici nu ma pot uita de-i ban de-i pajura
Dar stiu ca imi pregatesti o surpriza
Nu pot urca dealul existentei mele
Pentru ca-mi feresc inima de orizonturile
Ce imi continua singuratate incapatanata
De atatea subintelesuri, primaveri purtata.
De ma indemni sa vad ce-i dincolo
O perspectiva relativa mi s-ar dezvalui acolo
De esti mare fa-ma mic, de sunt mare, micuto
Pune-ma sub tine, aseaza-te in pozitia Hanoi
Dar mai intai scoate ce va sta pe tine,
Haine de vei avea,ca sa-mi desenez in minte
Alura unui grafic prea curb in rococo.
Dar cand creezi nimic nu mai e evident
Ci totul se numara in abstract.
un joc de cuvinte:

Iar 666

In-ger intr-o cadere in preludiu
Atunci am fost doar un cosmar
Acum sunt un zar de-al Lui
Sunt jucat intre RAI si IAR...

Imi incalzesc nervii la focul Tau
Acum sunt o lumanare in erectie
Ejaculand sigilii de ceara
Acum ma inchid in re-creatie...

Sunday, 27 September 2009

A iesi din rama

Ma trag intr-o poza neinramata
De coarnele tale, ce tipa
A un inorog dintr-un basm necitit.
Un autor destul de fericit
iese dintr-un adapost pustiu
Ce ar insingura de inima un geniu.
Iti da mana printre povesti
Tu ii vei spune ca-l iubesti,
El iti va plange de dor...
In cor supersonic ii doar un ecou.
O poza neinramata arde
Ca inimi de fete trecute
Autorul vede lumina
Dar nu vede Luna,
Nu vede nici timpul
Ce se invarte intre stele
Incununand grota ca de Craciun brad betele.
Si e frig si rama ma cuprinde
Ma incalzeste in flacari de dragoste..
Imi iubesc creaturile ce alearga
In noapte ca intr-un tablou fara rama.

Friday, 25 September 2009

Inima ta e prea mare
ca sa vad dincolo de ea...
Si poeziile mele, dragele vor fi uitate.
Am incercat sa le dau o nuanta muzicala dar nu am facut decat sa le incatusez.
Timpul trece, valul trece si cu el..
atat mi-as dori sa treaca multe odata cu mine. Doar tu sa ramai, sa te infasori intr-un dor, dar...